Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów na podstawie szablonu Rewelacja. | X

wtorek, 21 lipca 2015

#ruszsię30daychallenge

Cześć Kochani.
Co u was słychać? Jeszcze chwila i minie nam pierwszy miesiąc wakacji.
Dosłownie 10 dni i mamy sierpień. Co jeszcze planujecie ciekawego na te piękne wakacje? Pewnie wielu z was wyjeżdża w Polskę, bądź za granicę. Przygotowujecie się jakoś do tego?


Ja za miesiąc wyjeżdżam na wieś i mam zamiar się do tego przygotować. 
Jak zauważyliście w tytule mam #ruszsię30daychallenge.
Przed wyjazdem postanowiłam podjąć wyzwanie 30 dni dla płaskiego brzucha z Małgorzatą Mączyńską.
Małgorzata Mączyńska jest jedną z trenerek współpracujących z fitness sport
#ruszsię30daychallenge polega na wykonywaniu 30 dniowego planu treningowego. 


























































































Dlaczego akurat to?
Do wyjazdu zostało mi niecałe 30 dni. Więc postanowiłam spróbować wykonać niecały plan.
Niestety nie do końca mi się to uda gdyż mam pracę, w której spędzam dużo czasu, ale przynajmniej się postaram. 
Też macie tak że czasem potrzebujecie poczuć się lepiej przed wyjazdem?
Ja tak mam, tylko zawsze myślę o tym za późno, ale mam nadzieję, że te ćwiczenia pomogą mi to osiągnąć.
Dziś w sumie chciałam się tylko powiedzieć krótko o moim wyzwaniu. 
Mam nadzieje, że niedługo uda mi się dodać kolejne "SALE" gdyż wybieram się na zakupy. 
W sierpniu ukażą się zdjęcia z mojej wyprawy do Krakowa.
Jak będę miała czas chcę również zrobić serie postów z moimi ulubionymi przepisami.
Na dziś to tyle. Trzymajcie się i udanych wakacji !



1 komentarz:

  1. fajny challange ale ja chyba naprawde jestem na to za leniwa

    http://want-cant-must.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń