Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów na podstawie szablonu Rewelacja. | X

piątek, 3 lipca 2015

Dobry wieczór po raz pierwszy.

Witam wszystkich, cześć i czołem.
Od tygodnia mamy wakacje, a ja już się nudzę... co robić?
Postanowiłam, że napiszę bloga. Ale o czym? Skoro nie ma o czym to o sobie. :D
Kim jestem żeby pisać o sobie? Tak na prawdę nikim ważnym. Mam na imię Aleksandra, lecz wszyscy mówią do mnie Ola, w tym roku kończę 17 lat. Mieszkam w Gliwicach. To takie miasto na Śląsku, niedaleko Katowic. Uczę się w liceum na profilu dziennikarsko prawniczym, ale na dzień dzisiejszy nie chcę mieć nic wspólnego ani z dziennikarstwem, ani z prawem. By urozmaicić sobie życie jestem konsultantką AVON. Bardzo lubię pisać i już niedługo pewnie gdzieś tutaj się pojawi link do mojego któregoś z kolei bloga z opowiadaniem.
Jestem fanką One Direction, więc dużo będzie związane z nimi.
A tak całkiem serio, chcę na tym blogu poprowadzić taki mały pamiętnik. Zabawnie to brzmi.
Co kilka dni chcę poopowiadać co mi się przytrafiło, może uda mi się kogoś zainspiruje...? Żartuje. XD
Liczę, że wam się spodoba.
Miłego wieczoru. :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz