Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów na podstawie szablonu Rewelacja. | X

wtorek, 25 sierpnia 2015

Czas do szkoły!

Hej kochani. Jak pewnie wiecie, od 1 września ruszamy do szkoły, dziś byłam na szkolnych zakupach. Weszłam do sklepu z myślą by kupić wszystko co potrzebuje za jak najmniejszą cenę, ale by było porządne. Może ktoś jeszcze nie kupił przyborów i mu się to przyda.
Zacznijmy po kolei, poukładałam sobie rzeczy od najtańszych.

Klej w sztyfcie. 8g - TESCO
Cena: 0,49 zł za sztukę, ja kupiłam dwa więc wyniosło mnie to 0,98 zł.
Najzwyklejszy mały klej do papieru.

Zeszyt tematyczny, j. polski 60k - TESCO
Cena: 0,78 zł, ja kupiłam 4 więc zapłaciłam 3,12 zł.
Bardzo ładny zeszyt, przyjemna w dotyku półtwarda okładka. bardzo przyjemne kartki na których fajnie się pisze i piórem i długopisem, kupuje je od kilku lat i są na prawdę świetne.

Temperówki podwójne - PEPCO
Cena: 0,79 zł za sztukę, ja kupiłam dwie więc zapłaciłam 1,58 zł
Zwykłe temperówki z dwoma komorami do cienkich i grubych ołówków.

Teczka z gumką - TESCO
Cena: 0,99 zł za sztukę, ja kupiłam dwie więc zapłaciłam 1.98 zł.
Zwykłe kolorowe teczki, były w różnych kolorach, ja wybrałam sobie niebieską, mój brat czerwoną.

Ołówki - TESCO
Cena: 1,69 zł za opakowanie, w opakowaniu znajduje się 10 sztuk.
To również najzwyklejsze ołówki do rysowania figur na matematyce, sądzę że wystarczą mi do końca liceum ;)

Długopisy mix kolorów - TESCO
Cena : 1,99 zł za 10 sztuk
Opakowanie zawiera 4 długopisy niebieskie, 3 czarne, 3 czerwone.

Zszywać biurowy - Polo Market
Cena: 2,99 zł 

Mały, przenośny zszywacz, który zmieści się nam do piórnika lub bocznej kieszonki torebki. Były w różnych kolorach, ja wybrałam sobie różowy ( mimo iż na zdjęciu wygląda bardziej na pomarańczowy ), ma urocze różowe zszywki.


Zeszyty w kratkę A4 80k - Biedronka.
Cena: 3,99 zł
za sztukę, ja kupiłam ich 3 więc zapłaciłam 11,97 zł. 
Zeszyty w półtwardej okładce, z przyjemnymi w dotyku kartkami po których można pisać i piórem i długopisem. Mają bardzo urocze i dziewczęce okładki.



Zestaw 5 zeszytów - TESCO
Cena : 5 zł za 5 sztuk.
Wychodzi 1zł za zeszyt a to bardzo tanio. Zeszyty mają po 60k i są równie przyjemne kartki jak tamte, to dla mnie bardzo ważne, ponieważ bardzo lubię pisać piórem a często trafiałam na zeszyty, gdzie tusz mi się rozlewał albo rozmazywał. Naturalnie jeśli bym kupiła 5 zeszytów tematycznych ( były wyżej ) wyszłoby mnie taniej, ale jeśli tak jak ja nie chcecie zeszytów tematycznych bo np. nie ma waszego przedmiotu albo nie mają one zastosowania na lekcji, zestaw 5 za 5 to dobre rozwiązanie. Również kupuje je już od kilku lat.
Zestaw korektor+klej - Biedronka.
Cena: 6,99 zł za komplet.
W opakowaniu znajdują się dwa korektory na taśmie oraz klej na taśmie. Kupiłam je pierwszy raz w zeszłym roku i byłam zachwycona, a moi znajomi pod wrażeniem kleju. W tym roku też nie mogłam się powstrzymać i znów kupiłam ten zestaw. Mimo iż wygląda to tandetnie, klej bardzo dobrze klei!

Teczka z przegródkami "organizer" - Biedronka.
Cena: 8,99 zł
Urocza teczka w kolorze różowym zawiera 11 lub 12 przegródek.


W opakowaniu znalazłam również alfabet oraz puste kartoniki do oznakowania przegródek. 

I może na zdjęciach tego nie widać, ale pod słońcem ona ma takie urocze wzory.

Kredki JUMBO , 14 kolorów - TESCO
Cena : 8,99 zł.

Kredki kupiłam z myślą o moim bracie i jego zajęciach artystycznych, są to kredki tzw: "grube", które trudniej jest złamać, niż te cienkie.

Za całą wyprawkę szkolną, moją i mojego brata łącznie ( nie licząc książek ) zapłaciłam: 58,28 zł.
Sądzę, że to bardzo dobra cena, mam wszystko co potrzebne i nie przepłaciłam.

Teraz tylko pozostało kupić książki i do szkoły.
Ja się stresuje, a wy?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz